En riktig god lørdag til deg!

Grafitti mot Burøya.



En litt sensuell morgenhilsen fra en by der jentene fint kunne solt seg i bikini på balkongen i dag, selv om vi har bikket slutten av september.

Den siste uken har nemlig vært en strålende, solfylt gledesrus, selv om jeg mistenker at sola bare viser seg fram nå på sitt mest forførende, før den drar sin vei og overlater oss til mørke og kulde.
Bodø 360.

Bodø er fylt av byggeprosjekter, og da jeg gikk kveldstur i går, kom jeg forbi det som skal bli et 14 etasjes leilighetskompleks.

Se som det strutter i været som en blomst!

Bodø er en fin by å bo i, og bare denne helga er det utrolig mange opplevelser man kan delta på.

4H-gården er åpen, forskningsdager i fjæra på Mørkved, salmefestival både her og der, opplevelsestur til Erlingbu, osv.

Sannelig om jeg vet hva jeg skal finne på!

Ha en flott lørdag!

Ord for dagen: Selv om jeg er liten, er vi like.


Kommentarer

Populære innlegg