En deilig dukkert!

 Vi mennesker er veldig forskjellige. Noen bader gjerne midt på vinteren, mens andre skal ha temperaturen opp i 24-25 grader før de våger seg uti.

Jeg kan bade stort sett hvor som helst. Jeg vokste opp ved foten av Saltfjellet, og har mine barndomsminner fra Hemervatnet, og Innervatn, der det var gode forhold for å bade.

Nå som det er sommer, ser jeg alltid etter en ny anledning til å hoppe i havet, eller i elva eller i et vann.


Her ser du bilde fra Gunnhildvatnet i Saltdal. Tenk at jeg måtte bli 43 år gammel før jeg oppdaget denne perlen å bade i. - 20 grader i vannet, fikk jeg opplyst av en informert badegjest. Det var så herlig å gå ut i vannet. Tenk det var vannliljer der! Og på andre siden er det mulig å stupe, og badegjester padlet rundt i kano.

Ja, det var klegg der, som gjerne ville bite litt av huden min, så jeg hadde med en myggspiral. Den fungerer egentlig ganske bra. Nå har jeg også kjøpt meg badstuhåndkle fra klubben.no.

Det er en flott håndduk med borrelås, så du kan enkelt skifte under håndduken uten å være redd for at den skal ramle av.

Ha en god dukkert!

Kommentarer

Populære innlegg