Deilig ferie i Sharm El Sheikh

Russiske jenter poserer på hotellstranda.

Det er rolig til det smeller. Men selv om en buss eksploderte ved grensen til Israel på hjemreisedagen, føler jeg meg meget trygg i Sharm el Sheikh.

Ikke nøl med å dra hit når reiseselskapene åpner mer og mer for det.

Vi valgte Amisol, og måtte dessverre reise via København på hjemturen, så det ble to timer lengre flytur uten at vi fikk opplyst det på forhånd. Det er ikke greit.

Men: Ellers hadde jeg to deilige all inclusive uker på Novotel, som er et fabelaktig 5 stjerners hotell rett på beachen 10 minutters rolig gange fra sentrum.

Eneste ulempen med Sharm er at du kan bli magesyk. Det ble jeg ikke på Novotel, hurra!

Jeg rir på kamel. Loving it!!
 
Vi fikk også en utrolig bra deal. 15000 for to personer. Wow. Mange lurte på om det var for EN person....

Egypt Reiser har også gode tilbud nå, med Nilcruise + ferie i Hurghada.

28 grader i skyggen - en smule bedre enn Gran Canaria og snøfylte Tenerife, ja!

Kommentarer

Populære innlegg