Deilig kroppsbørsting


Har du noen gang børstet andre deler av kroppen din enn hodet? Da vil jeg anbefale kroppsbørsting! 

Det stimulerer lymfyesystemet til å fjerne avfallsstoffer fra huden din, du får bedre blodsirkulasjon, og kan til og med hjelpe mot appelsinhud. Jeg har før brukt en god børste fra Body Shop, og det jeg merker etter en god børsting er at jeg føler meg mer pigg. 
Tror nesten det renser auraen min litt, og det er bra, for jeg suger til meg andres dritt som en svamp.
Nok om det. Jo det føles som om når du har tatt et forfriskende bad...Det er jo bare så deilig...Man føler seg som et nytt menneske. Denne nye børsten min fra Karmameju skal ha enda flere gode egenskaper, den skal gi meg mer negative ioner! Som om jeg står nær et veldig fossefall, og da vet du at det føles også deilig. Etterpå kan man ta en god kald dusj for å stimulere til økt sirkulasjon i kroppen. (Obs: ikke så mye kaldt vann på lårene, fraråder ajurvediske lærere)
Hvordan du skal børste: Du starter nedenfra, og børster med jevne strøk oppover beina, også baksiden opp mot magen. Deretter løfter du armene og børster nedover mot armhulen, og fra halsen (forsiktig der huden er tynn!) ned mot brystkassen. Magen børster du i sirkulære bevegelser. 
Når du er ferdig, kakker du børsten mot et hardt underlag for å få bort døde hudceller. Husk å drikke mye vann!

Kommentarer

Populære innlegg