Slik ble Anita et ordentlig kvinnfolk, takk til KID

I fullt arbeid på en helligdag.
Kjøp denne!
Ordentlige kvinnfolk har kontroll på sine gardiner.

Og med litt hjelp fra søteste søster kan jeg nå informere om at jeg har alt på stell på den fronten.

Et stikkord her, som jeg måtte bli nærmest middelaldrende før jeg fant det ut, er at man TRENGER ikke symaskin for å legge opp gardiner. Nei da, på KID kjøper du små pakker med remser som du bare legger inn i en fold der du ønsker å legge opp.

Og søsteren min klarte til og med å legge opp OVENFRA, sånn at de nye kafégardinene ikke mistet den nusselige blonderemsen nederst. Wow!

Jeg skal ikke fortelle hvordan vi praktiserte opplegging av gardiner før dette. At mannen min bare klippet over der gardinen møtte vinduskarmen eller gulvet, og at alt ble hakkete og gardinen gråt sine modige tråder etter hvert som tida gikk. Eller at jeg selv satte små nåler, eller brukte tape, i de mest underlige krumspring for å få et sivilisert hjem. Men nå går det altså litt bedre med oss, with a little help from my sis....

Se, så enkelt!

Steikje fine gardine!

Kommentarer

Populære innlegg