Det beste av Gran Canaria

Det er vanvittig deilig å være på Gran Canaria om vinteren. Jeg anbefaler å dra i slutten av november.

Da har du fripass noen uker fra et mørklagt Norge, og når du kommer hjem er det ikke lenge til jul. Om du vil dra etter jul, er det bra å dra i månedsskiftet januar februar.

Sko, sko, og atter sko


Jeg vil nå fortelle deg litt om mine rutiner når jeg drar dit, og hva jeg pleier å ta med meg.

I dag handler det om sko. Jeg tar alltid med et par gode Ecco-sandaler. Når jeg skal ut på byen, har jeg på meg et par litt finere sandaler med litt hæl. For fjellturer og betrakning har jeg Nike joggesko.

Hjemme på hotellet har jeg et par clogs. Det går også å ha med et par spa tøfler å ha på deg. Man må gjerne ta litt høyde for at det kan være gulvkaldt.

Med disse skoene klarer jeg meg utmerket. I nedfall vil jeg klare meg med joggesko og sandaler.

Da oppsummerer vi:

Joggesko, to par sandaler, og clogs!


Kommentarer

Populære innlegg