Min nye kokebok

Dette blir spennende!
God søndag i huset! Jeg registrerer at søndag er det aller mest trafikk på bloggen min, og i dag vil jeg vise dere min nyeste kokebok, "Grønn mat fra River Cottage".

Dette er en helt ny bok som jeg klarte å kjøpe for kr 200 på Energica sin bokklubb, og som jeg gleder meg fælt til å pløye gjennom, og prøve oppskriftene fra.

Egentlig er jeg litt lei av myriadene av kokebøker som presenteres. Det virker som om "alle" kan lage sine egne kokebøker, men vi trenger ikke kjøpe dem for det.



Hvor mange oppskrifter trenger jeg egentlig på ostekake, når jeg ender opp med å lage den samme, som alle liker? Men det er jo noe besnærende med en fin ny bok, og det er absolutt avslappende lesestoff.

Jeg har også gått til det skritt å gi bort tre store flotte vegetarkokebøker til Røde Kors-butikken, for de begynner faktisk å bli utdaterte. Hvem er egentlig interessert i å lage oppskrifter som passer til en helsefarm på 70-tallet?

Derfor vil jeg oppfordre alle til å investere i en ny kokebok, og nå er det så mange flotte tilbud, særlig på internett. Det går også fint an å vente litt til den dyre kokeboka du sikler etter, kommer på salg. Og prisene varierer uansett veldig, så sjekk litt rundt før du bestemmer deg. Denne boka koster egentlig 400,-

Kos deg med boka DI, og les gjerne flere av MINE oppskrifter. Ha en fin søndag!



Kommentarer

Populære innlegg