Slik lurer jeg brystkreften

Mange av mine blogglesere er kvinner, men også menn kan få brystkreft, så uansett hvem du er: Les videre!

For å forebygge brystkreft starter jeg hver dag med en frokostblanding bestående av to spiseskjeer nyknuste (!) linfrø, og den blander sammen med en ferdig mikset blanding av 2 spiseskjeer linfrøolje og 4 spisesskjeer mager kesam.

Du kan også ha i blåbær etterpå, og spise sammen med blandingen.

Her kan du lese mer om dietten.

Hva gjør dette med kroppen min?

Blandingen jeg har beskrevet ovenfor, skal sørge for at sunne omega 3-oljer finner veien inn i alle cellene mine, og med seg frakter de også oksygen, noe kreftceller hater.

Dette er et minimum for å forebygge kreft, om du har kreft bør du ta 3 ss olje og 6 ss kvark eller cottage cheese to ganger daglig.

Som brystkreftoverlever føler jeg meg tryggere på at kreften ikke kommer tilbake når jeg tar denne blandingen.

Dette utstyret trenger du:


Linfrøene knuser du i en kaffekvern, ca. 10 sekunder. Du kan kjøpe en liten kaffekvern på Europris, de har av og til kampanjer til kr. 100.

Linfrøoljen og kvarken må blandes godt, har du stavmikser bruker du den og avhengig av styrken på maskinen blander du ca. 1 1/2 minutt. Det må være skikkelig godt blandet.

Kommentarer

Populære innlegg