Tips for deg trenger ny støvsuger

Du vet du trenger ny støvsuger når.....Du bare vet det! Og om du følger mitt råd, trenger du ikke punge ut med 15.000 for en deilig suger.

Men først: en advarsel. Jeg trodde jeg hadde gjort et kupp da jeg bestilte

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/VSQ4G2130/siemens-stovsuger-silence-vsq4g2130

denne Siemens- støvsugeren fra Elkjøp. Den var på tilbud til en tusenpeising, og jeg slo til. Men denne støvsugeren suger kun stille, noe mer gjør den ikke. Den hakker over tepper og er grusom å holde i, og slangen ramler av.

Heldigvis fikk jeg levere den tilbake (var gått over en måned siden jeg kjøpte den) til en hyggelig gutt på Elkjøp i Bodø, og selv om han mente Miele hadde støvsugere av best kvalitet, medga han at Electrolux slo alle i testene, også avanserte tester.

Så da ble det denne nydelige Electrolux-en! Suger støv som som bare det, har et fantastisk håndtak, slangen har egen henger på maskinen, og den fås for under 2000,- Løp og kjøp!!!

Og la dere ikke lure av selgere som får provisjon på enkelte merker, en venninne av meg opplevde at hun nærmest ble latterliggjort da hun insisterte på å kjøpe Electrolux på Lefdal.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/Z8820B/electrolux-stovsuger-ultraone-z8820b

Kommentarer

Populære innlegg